خوش آمدید!

rules

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

استفاده از سایت پرشیا صنعت الکترونیک به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

شرایط و ضوابط استفاده از سایت

     1. خرید کالا ازسایت پرشیا صنعت الکترونیک بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

     2. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   درخواست خود را اعلام نموده تا اجازه نامه كتبی برایتان ارسال گردد.

     3. کاربران جهت استفاده از امکان خرید سایت ابتدا باید عضویت خود را در سایت پرشیا صنعت الکترونیک ثبت نمایند و پس از فعالسازی حساب خود بر اساس " راهنمای روند خرید محصولات" که در سمت چپ محصولات قرار داده شده است عمل نمایند.

     4. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

     5. سایت پرشیا صنعت الکترونیک هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

     6. تمام امکاناتی که در سایت پرشیا صنعت الکترونیک با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

     7. ارتباط سایت پرشیا صنعت الکترونیک با کاربران از طریقpse-co.ir  بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد.

     8. سایت پرشیا صنعت الکترونیک به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات سایت پرشیا صنعت الکترونیک، سایتpse-co.ir  به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

     1. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در سبد خرید محصولات سایت پرشیا صنعت الکترونیک درج نموده است.

     2. فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، قیمت و زمان تحویل کلیه تجهیزات خریداری شده را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

     3. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و با عوارض و مالیات بر ارزش افزوده جمع خواهد شد.

     4. مکان تحویل کالا بصورت پیش فرض شرکت پرشیا صنعت الکترونیک است. لیکن در صورت تمایل خریدار به آدرسی که در سایت درج می کند و به طریقی که انتخاب مینماید ارسال خواهد شد و از این بابت مسئولیتی متوجه فروشنده نخواهد بود.

شرایط حمل و تحویل کالا

ارسال سفارشات در سطح کشور به واسطه تیپاکس، شبکه ارسال هوایی و سیستم باربری کشوری با نظر و اراده خریدار انجام می شود.

     1. حمل کلیه سفارشات توسط هرکدام از روش های نام برده صورت می پذیرد و فروشنده هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل ندارد.

     2. برای هر محموله یک شماره رهگیری صادر می گردد که این شماره رهگیری برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از این شماره رهگیری استفاده نمایید.

     3. مدت زمان تحویل سفارش با توجه به نوع روش انتخاب شده ی حمل و تحویل کالا توسط خریدار متغیر و خارج از تعهد فروشنده می باشد.

     4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و نشانی پس از تحویل محموله به رسانه حمل و تحویل کالا به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

     5. متاسفانه فروشنده هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما -که در کادر توضیحات وارد نموده اید- را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

     6. هزینه حمل در هر سه روش ارسال، بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت های باربری و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشنده هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

کلیه کالاهای عرضه شده در سایت دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. گارانتی شامل ایراد در عملکرد اجزای تشکیل دهنده دستگاه بوده و سهل انگاری کاربر در استفاده و عوامل خارجی مانند ضربه، نوسانات برق و ... را شامل نمی گردد. همچنین هر گونه دستکاری قطعات توسط افرادی غیر از پرسنل فنی این شرکت باعث ابطال گارانتی می گردد.

 

 

 

* * * مالکیت معنوی محتویات سایت پرشیا صنعت الکترونیک شامل قانون حق تکثیر شده و منحصرا متعلق به سایت pse-co.ir می باشد. * * *